رنگین کمانی از نمد

نمدی های دست دوز من(سفارش هم پذیرفته میشود)

رنگین کمانی از نمد

نمدی های دست دوز من(سفارش هم پذیرفته میشود)

سفارش عروسک،گیفت،کتاب های آموزشی،... پذیرفته میشود

سلام دوستان عزیز.

ممنونم که به وبلاگ من سر زدید و امیدوارم از کارها خوشتون بیاد.

این کارها نمونه کارهای من هست و میتونید هر مدل که توی سایت های مختلف میبینید و دوست داشتید عکسش رو به من ایمیل کنید تا براتون درست کنم.

قیمتها کاملا منصفانه است.هزینه پست با خود شماست.

اگه سفارش داشتید پیامک بزنید

09355930125

نظرات 3 + ارسال نظر
ARASH چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 11:05

salam
liste gheymat ya axe nemone kar darid ? shoma kodom shahr hastid?

سلام.قیمت هر کا رو خواستید میگم.شرمنده لیست ندارم ولی به زودی نمونه کار رو میذارم.
تهران ولی به شهرستانم ارسال میکنم.
kolbenamadi.shopfa.com
به این سایت برای قیمت ها تشریف ببرید.

admin شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 01:08 http://pam-tr.blogsky.com

دوست عزیز لینک شدی برای تایید لینکتون به وبلاگ برید صفحه تبادل لینک اگه مشکلی نبود منو لینک کنید خبرم کنید

مامان گل بهشتی چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 20:12 http://Atrevanil.niniweblog.com

سلام کاراتون عالیه ممنون به وبم سر زدید

ممنونم عزیزم.خیلی لطف دارید.باعث افتخار بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد