رنگین کمانی از نمد

نمدی های دست دوز من(سفارش هم پذیرفته میشود)

رنگین کمانی از نمد

نمدی های دست دوز من(سفارش هم پذیرفته میشود)

سفارش عروسک،گیفت،کتاب های آموزشی،... پذیرفته میشود

سلام دوستان عزیز.

ممنونم که به وبلاگ من سر زدید و امیدوارم از کارها خوشتون بیاد.

این کارها نمونه کارهای من هست و میتونید هر مدل که توی سایت های مختلف میبینید و دوست داشتید عکسش رو به من ایمیل کنید تا براتون درست کنم.

قیمتها کاملا منصفانه است.هزینه پست با خود شماست.

اگه سفارش داشتید پیامک بزنید

09355930125

عروسک انگشتی نوعی جدید

یک نوع دیگه از عروسکهای انگشتی

3000 تومان

عروسکهای انگشتی خانواده

عروسکهای انگشتی خانواده.

9000 تومان

کتاب اموزش اشکال و رنگها

کتاب اموزش اشکال و رنگها که سفارش مهد دخترم بود.

5000 تومان

کتاب اموزشی شناخت چهره ها

کتاب اموزشی شناخت چهره ها که سفارش مهد دخترم بود.

8000 تومان

عروسک های انگشتی حیوانات

عروسکهای انگشتی حیوانات

9000 تومان

سلام

سلام دوستان عزیز.

اگه دوست دارید که عروسک هایی از جنس نمد داشته باشید میتونید به من سفارش بدید تا براتون درست کنم.چند نمونه از کارهام رو براتون میذارم.